Açılın! Ben Hiçbir Şeyim!

İnsanların başka insanları bir parçacık düşünmüyor olmalarını düşünüyorum.
Bunu hiç düşünmek zorunda kalmamayı dilerdim.
İnsanların, başka insanların alanlarına teklifsizce ve dahi bir hakmışçasına girmelerini, girip orada kalmalarını ve ev sahiplerini kendi alanlarından kaçıp gitmeye zorlamalarını düşünüyorum.
Ne yaptıklarının hiç farkında olmayışlarını....
Ve kendi alanları içinde sıkışıp kalanların, davetsiz misafirlerini kırmak korkusuyla ağızlarını açamayışlarını.
Bunların düşünülmeyeceği bir dünya düşünmek istiyorum, olmuyor.
En ince şekliyle konuşmaya çalıştığınızda, bunu üste çıkmak için bir basamak olarak kullandıklarını fark etmeyen insanların kabalığı, incecik kâğıt kesikleri bırakıyor bünyemde.
N'olur, açılın biraz. Hasta nefes alsın.

Yorumlar

N.Narda dedi ki…
Dönmüşsün:))))