Biyografi

Biri bana dese ki, geç otur hele, anlat kendini. Susarım herhalde. Sonra bu şarkıyı dinletirim sorana.
Daha güzel anlatamam çünkü.


Hep uzağa baktım adım atamayarak
Öksüz hüzünlerimden bir türlü kurtulamayarak
Hep düşe kalka gecede kaldım hep
Yolumu uzatarak kara vagonlu trenimin içinde savrularak
Ama sevdim sadece sevdim
Yalnız senleri değil
Sevmeyi sevdim
Kuşları sevdim düşleri sevdim
Denize yağmur düşerken bitişleri ölüşleri sevdim
Yine bana gidilmemiş yollar
Kirlenmemiş bir akşam düşüyle
Bana yine sorulmamış sorular
Kirlenmemiş bir akşam düşüyle

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Sen kimsin be! Bir insan bu kadar içe dokunamaz, dokunmamali.. Biz sadece sevmiştik ismail abiyi ama bu kadar yaşanılası bir karakter olduğunu fark edememiştik. Bunu neden 'Hakkımda' kısmına yazdığıma gelirsek kim olduğunu merak etmemdendir. Bi çay dökmek isterim size..
ena dedi ki…
:)) Eyvallah efenim, içmiş kadar olduk:)