bazı insanları çok severim ben. kendimi bildim bileli böyledir bu. bi anda, ne olduğunu anlamadan severim. hani içime akıverir sevgi birden. ama ne güzel bir his o! normal sevmeyi bilmem ben. makul sevmeyi. makul sevinmeyi de… hatta makul üzülmeyi de. hisler, her zaman mantıktan daha öncelikli oldu benim için. büyü mü yaptılar nedir bilmiyorum. pamuğa karşı da hep bir şefkat beslerim. bir kilo pamuk mu ağırdır bir kilo demir mi sorusuna düşünmeksizin demir cevabını yapıştırmamız gibi mantık ve hisler arasında kurduğumuz denge. neyse, bambaşka bir şey anlatıyordum. bazı insanları diyordum, nedensiz ve coşkuyla severim. onlarla ilgili en ufak bir şey beni dünyanın en mutlu insanı yapabilir. bi gülümsemeleri, günümü aydınlatabilir. seslerini duymak, içimin bütün ağırlığını söküp götürebilir. onlar gülümsesin diye şebeklik yapabilirim. takla atmayı deneyebilirim. ne bileyim elimden gelecek her şeyi yapabilirim. bugüne kadar böyle yaşadım ben. kırıldığım da oldu, üzüldüğüm de… ama hiçbir şey, o coşkulu sevginin getirdiği coşkun mutlulukları silemez ki gönlümden. o mutlulukların başka kimseyle alakası yok artık. onlar benim. ben yaşadım onları ve anıları bile bi ömür yeter. mantığın bana sağlayacağı dengeyi paralara ayırır da öyle gömerim lan! sarkacım ben sarkaç! sıkıcı bir saat tik-tak’ı gibi yaşayamam… yaşasın nehirler! kahrolsun yapay göletler! Yaşasın eğri büğrü dağ yolları! kahrolsun insan yapımı yükseklikler! ( buraya erdal bakkal’ın delilik manifestosu gelecek.)* Sevgili Deliler, Yepyeni bir akım başlatarak klasik “huni” anlayışını değiştiriyoruz. Hunililer olarak tüm delileri birleşmeye çağırıyoruz. Birbiri ile yarışmaktan öteye gidemeyen aklın hükmüne son vericez. Geçmişini yıkan, beton yığınları arasına sıkışıp kalmış olan aklın hükmüne son vericez. Akıllı olanın her şeyi batırdığı, savaşarak, silah tüccarları ve para babalarını zengin eden aklın hükmüne son vericez. Her kesimden insanın şiddete mağruz kaldığı, kimin gücü kime yeterse mantığı ile hareket eden aklın hükmüne son vericez. Üç kuruş kazanmak uğruna tüm ömrünü heba eden, hayatını yaşayamadan bu dünyadan göçüp giden aklın hükmüne son vericez. Akılla kirletilmiş bu güzel dünyayı yeniden güzelleştirebilmek için sizlere sesleniyorum. Tüm deliler bileşin!

Yorumlar

mel dedi ki…
sanki ben yazmışım gibi. beni yazmışsın gibi. ama ben sadece bana ait kalan o mutluluklardan acı çekiyorum.evet güzel,evet özel ama gözlerim acımadan hatırlamak mümkün olmuyor ki.
neyse bak ne dicem.bunları okurken yine dedim ki, ah elimde ena'mın kitabı olsa ya artık !