Hayallerinden Öperdim Seni

Ben hep hayallerinden öperdim seni. Nasıl da güzel ıhlamur kokardı. Nasıl da benzerdi yağmur değmiş toprağa. Bir akşamüzeri hani. Baharlardan birinde... Hayallerinden öperdim seni.

Adamı gözünden tanımakla övünürdü herkes. Ya da avunurdu, hayallerini tanıyamamaktan müzdarip. Ben ilk hayallerinden tanıdım seni. Hayallerinden başladım sevmeye. İnsan muhakkak kendini katarmış hayallerine. Güzel hayalleri olanların yürekleri de güzel olurmuş. İnsan muhakkak kendini katarmış hayallerine. Birinin hayallerini sevdiğimizde onu da sevmiş olurmuşuz o yüzden.

Ve onun hayallerinde mağlup olursak, ona da mağlup olmuş sayılırız aslında. Senin hayallerinde olmamak, yok olmaktı o yüzden. Ve ben hayallerinden öperdim seni. O kadar yoktum ki, sen bir rüzgâr esti sanırdın. Ürperirdin sebepsiz. Ben alıp hayallerinin ıhlamur kokusunu, kendi hayallerime katardım sonra. Ne de yakışırdı hayallerin hayallerimin akşamlarına.

Hayallerine hüzün katan insanlar, güzel insanlardır muhakkak. Çünkü hüzün, mahalle takımına alınmayan mahzun yüzlü bir çocuktur aslında. En büyük golcüsü olmaya adaydır "hayal gücü"nün. Beni de almazlardı maçlara. "Git lastik oyna" dediklerinde kurmuştum "hayal gücü"nü. Şimdi senin hüznünü transfer etmek niyetim. Bir köşeden izliyorum, hayallerinden öpüyorum seni o gol atınca.


Yorumlar

Adsız dedi ki…
geçmiş bir yazında diyordun ki kendi hayatına dair kararlarda asgari hisse sabibi olursun bazen sırf değer verdiklerini kırmamak için,işte bende hayallerimi değer verdiklerim uğruna hep erteledim,hep görmezden geldim,düşünmemek için asgariye aldım...gerçekleştirmeye çalıştıklarımda Cemal süreyya'nın kine benzediler düşe düşe suda yüzmeyi öğrendiler, masum masum bakan bir çocuk gibi bakıyorlar bana,hafif yanakları kırmızı benim hayallerim,hep çekingen,hep mahçup....yeni yıla yaklaşırken diliyorum ki senin tüm dileklerin gerçekleşir güzel ena..yüreğinden öpüyorum seni,sevgiyle
ena dedi ki…
Buraya eklemedim galiba. Belki ileride onu da yazarım. Ne de olsa face'e, twitter'a notumu almışım:)

‎"İnsanın çok istediği şeyler hiç olmaz," diye bir şey yok. İnsan olmayacağını bildiği şeyleri çok istiyor yalnızca. Sırf olmayacak diye istiyor. İnatla. Olacağı tutsa, ikinci kez düşünür ve sonunda kuvvetle muhtemel ki kaçar.

İşte o yüzden, tüm dileklerimden önce, gerçekleşme ihtimali karşısında kaçmayacağım dilekler tutabilmeyi istiyorum en çok galiba:)

Çok teşekkür eder, dileklerini aynaynan geri yansıtırım:)
Adsız dedi ki…
face'de yada twitter daki yazılarınıda takip etmek isterim Ena;oradaki sayfaları'nın adıda hiçlenmeler mi?
ena dedi ki…
Yok, hiçlenmeler buraya özgü yalnızca:) Twitter'da "enihana" deyu şeediyorum. Buradan o araştırmacılıkla yürürsün zaten sen:))
Adsız dedi ki…
Girdiğim bütün savaşları kazandım sevginle
önüme çıkan harami dağları aştım

deryalara açıldım yol yön oldun fırtınalarda
en amansız girdapları geçtim ...
:))
sanırım bu şiirde babana ait değil mi?
Adsız dedi ki…
babam çocuk kitaplarıda yazdı mı ena?
Adsız dedi ki…
baban demek istedim :)
Adsız dedi ki…
oy oy oy Ena sen çok tatlısın,gözlükler falan çok hoş :) buldum işte seni :)) ama orada yazılarını paylaşmıyorsun;tek paylaştığın yer burası sanırım :)bende seni oradan ekleyebilirmiyim?
ena dedi ki…
Ahaha tabii ki ekleyebilirsin:) Babam çocuk ktiapları yazdı ve yazmakta:) Misafirim olduğundan mütevellit bilgisayar başına arada gidip gelebiliyorum ancak, böyle kısa ve netliğimi ondan başka bir şeye yormayasın:))