Gayrı Ne Çare...



Uyarı: Bir kez tıklanınca kendini saatlerce dinletme kapasitesine sahiptir.

Öyle türküler var ki, insanı deli ediyor. Tam anlamıyla deli ediyor, evet. O türküyü her kim yakmışsa öyle doğallıkla, öyle bir derinden işlemiş ki yarasını notalarına, harflerine... Bir türkünün en küçük, parçalanamaz birimi ne ise ona işte... Öyle bir işlemiş ki, o acıyı çeken her bir hücreyi tek tek naklediyor dinleyenin yüreğine... Olağanüstü ve asla aşılamayacak bir teknolojidir işte duyguların samimi anlatımı, onu hatırlatır. Birinin duygularına tercüman olan bir aracı dinlemek, o duyguyu anlamak dğeil bu... Aynen yaşamak onun yaşadıklarını...

Yukarıdaki türkü de onlardan biridir nazarımda.... "Olsam da geçmem bin pare pare / Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare..."

Yorumlar

N.Narda dedi ki…
çok güzelmiş hakikaten...türkülerimizi ben de çok severim...Daha ilkolkuldayken babamın Fransa'dan getirdiği kıymetli radyosun açar (sadece TRT var o zamanlar) türküler benim,TSM senin, klasik batı müziği onun...dinler dururdum. Bugün çok çeşitli müzikleri severek dinleyebilmemi de o zamanlara borçlıyum sanırım...
mell dedi ki…
Enaa , bunu cok seviyorum,radyoda dinlerken yarısından sonrasını kaydetmiştim mp4'e, burda bulunca altın bulmuş gibi sevindim.

Sevmişim bir güzeli/Gayri ne çare..
ena dedi ki…
@N.Narda TV'nin kumandasız olduğu zamanlarda babam trt4'ü açar her tür koroyu dinlerdi. O zamanlar uyuz olurdum, çizgifilm izlemek varken olur mu bu yani şimdi... Sonra zamanla sever oldum... Bugün iyi ki diyorum kumandasızmış TV ve biz üşengeçmişiz. Ve iyi ki babam dinletmiş onları bana...

@Mell ben sana mp3 formatını da gönderirim ist.a dönende gardaşım.