Dönüş

Gidişler ne kadar heyecan veriyorsa, dönüşler de o kadar heyecan veriyor bazen. Galiba zaman zaman hareket edebilmekte gizli her şey...

Çok güzel günler geçirdim, çok enerji doldum. Yenilendim... Huzuru iliklerime dek hissettim...

En son oralarda ev fiyatlarını araştırmaya başlamıştım ki, yeter gayrı dedim, geldim. Ama plan çok... Daha izmir, antalya ve antep'e gidicüüük... Planların ne kdarı uygulamaya geçer, ne zaman geçer bir fikrim yok. Ama şimdilik bu planların heyecanı bile yetiyor. Kısmetse bayramda da Batman'da olmayı planlıyorum.

Velhasılıkelam, bir dolu güzel hikâye topladım da geldim.. Akşam güneşi izledim bol bol. Daha da çok sevdim oraların sarılığında izlerken...

İnşallah evin temizliğini halledip buzdolabının mahsun mahsun bakan boş raflarını doldurduktan sonra bir güzel oturur yazarım hissettirdiklerini bu gezinin...

Yorumlar