Mola

Gidiyorum...
Bugün hiç uygun bir gün değilmiş ama çok önceden ayarlandı. Yapacak bir şey yok.
Omzumda ve sırtımda dayanılmaz ağrılar, midemin hiçbir şey almaz halleri...Başım da durur mu?

Sabahtan beri başımı kaldıramıyorum. Yatakla hiç bu kadar haşır neşir olmamıştım. Ya da olmuştum da sık yaşadığımız bir şey değildir. Yatak da şaşkın zaten...

Neyse işte. Bir hafta kadar özler beni herhalde. Özlemezse, kanepeme dönerim ben de, ne yapayım. Ben zaten kendimi bildim bileli kanepede yatarım.
Birkaç saat sonra yolculuk başlayacak. Sevdiğim gece yolculuğu... Otobüsün kliması iyice azdıracak belki ağrılarımı.Ben hep halamı hayal ediyorum ama. İlk annemi... Neredeyse iki senedir görmediğim, çok özlediğim...
Bonusu bir dolu akraba.Hepsi toparlanıp oraya gitmişler. Biraz neşeleniriz belki hep beraber.

Ürgüp'ten bir şey isteyen var mı?

Yorumlar

Melike dedi ki…
Halandan bahsetmiştim burda. Ahhh.. Böyle ,iz bırakan insanlarla tanışmak ve onlardan biri olmayı diliyorum.Ürgüp'ten yenilenmiş,enerjiyle dolu bi ena getir mümkünse :) Bir de çeviri ilhamıyla yüklenmiş olsun:)
ena dedi ki…
Sen cansın var ya:))