ÖKÜZLERİN KRALI, ÖNÜNDE SAYGIYLA EĞİLİYORUM!!!

Kraldan çok kralcılar vardır hani. Yalakalığın kitabını yazmış, üstündekine karşı kedi, altındakine karşı – hayır kaplan filan değil – düpedüz öküz olanlardan bahsediyorum. Yapması gereken bütün işleri başkalarına yaptıran, sonra da o yapmadığı işle övünen, üstüne üstlük bir de kendi işini yaptırdığı şahsı ezmek için didinenler…

Hayır, madem işten anlamıyorsun, karışma birader. Sen orda dur, unvanını filan okşa, kendi kendine oyalan bir şeylerle. Karışma, bırak. Her şeyi daha da berbat ediyorsun. Bilmediğin işlere karışma. Neyi biliyorsan onunla uğraş.

Yeter yahu, yeter! Bıktım ben artık seninle ve senin gibilerle uğraşmaktan. Ben de sana haddini bildirmeden gidersem…

Bir şeker almak için dahi inisiyatif kullanmaktan tırsan ödlek! Sendeki bu öküz ödünden güzel ebru yapılır, başka da bir halt olmaz senden. Kendini bir şey sanmaktan vazgeç!

Yorumlar