Sıradakiler

Son zamanlarda, uzun süredir uzak kaldığım, hadi uzak demeyelim de az yakın olduğum kitaplar alemine sıkı bir dönüş yaptım. Mütemadiyen okumak istiyorum. Eh bir de elime güzel güzel kitaplar geçince ara vermeden okumaya daldığımdan okuduklarım hakkında yazmayı erteledikçe erteledim.
Yine benzer bir taktik yapıp burdan ilan edeyim de yazmayı zaruri hale getireyim diyerek, okuduğum son iki kitap hakkında yakın zamanda yazacağıma dair bir şeyler yazmak istedim.
Hıfzı Topuz'un Sabahattin Ali'nin hayatını anlattığı Başın Öne Eğilmesin adlı kitabını okudum geçen hafta. Okuduğum ilk Hıfzı Topuz kitabı idi. İlk önce, üzerinden çok geçmeden, detayları iyiden iyiye unutmadan ona dair bir şeyler yazmalı.
Ve dün gece itibarıyle bitirdiğim, bu sabah da beğendiğim yerleri tekrar tekrar okuduğum Murat Uyurkulak'ın Har kitabı var ki onun hakkında daha uzunca bir şeyler yazma eğiliminde olduğumu hissediyorum. Tol'u da henüz yeni okumuş olmam hasebiyle muhtemelen bir karşılaştırma da içerecek yazı ama... Bakalım...
Sevgiler ve de saygılar efendim...
Şimdi kitap satma zamanıdır:)

Yorumlar

Sera dedi ki…
Tol'u çok sevmiştim, Har'ı da merak ediyorum. yazınızı bekliyoruz :)