187-1

Efendim biz bu alemlerin yabancıyız malum. Ya da yabancısı deyip yaban kalmayalım da yenisiyiz diyelim. Sağolsun Ludmilla balam beni aleme ısındırmak için elinden geleni ardına koymamış ve bizi de dahil etmiş sobelere, mimlere, her neyselere.... Biz de üzerimize düşen vazifeyi yerine getirelim. En yakınımda, dibimde Murat Uyurkulak'ın Har kitabı durmakta (nihayet). Kitabın 187. sayfasının başlangıç cümlesi ise şu:

Ertesi gün Sonyamuk için matbaanın bir köşesinekocaman bir masa koyuyoruz.

Eh, baş kısımda da belirttiğim gibi henüz yeniyim. Dolayısıyla böyle bir uç nokta olarak kalıyorum, hareketin yayılmasına bir faide sağlayamıyorum. Neyse efenim, sağlık olsun.

Yorumlar

Ludmilla dedi ki…
Oo Harlanmaya başlamışsın Ena Hanım :) Boşver, bu sobelerdeki en şahane kitap senin şu ana kadar :P
ena dedi ki…
Eyvallah balam:) Okuduk bitirdik ama bir çırpıda.. Yazarın başka kitabı da yok ki alıp devam edelim dil alemlerinde kayak yapmaya...

Bu arada bir eyvallah daha.. Hani böyle yeni bir mahalleye taşınmışım da sen de semt sakini olarak beni canla başla mahallenin ortamına katmaya çalışan bir "ilk-arkadaş"sın:) Artık mahalle kavramı var mı bilmiyorum da, yazınca nedense çocukluğumu hatırladım.