Hırsızlık İhbarıdır

Aslında sadece bir yazı sanmıştım. Bu yüzden kendisine mail atarak anlaşmayı, hatta belki unutup geçmeyi düşünüyordum. 
Sonra şeytan mı dürttü ne olduysa diğer yazılarına da bakayım dedim. Toplamda 20 yazısı var beyefendinin. 20 yazının en az 4'te 1'i benim bu blogda yayınladığım yazılar. Araya birkaç kelam eklemiş. Onlar kendisinin mi, bir başkasının mı bilemem. fakat kendi yazmışçasına almış, kullanmış yazılarımın önemli bir kısmını. Demek ben blog yazmaya karar vermesem, arkadaşın köşe yazarlığı kariyeri başlamadan bitecekmiş.
Yazılarda sürekli bir Allah lafzı. Hak'tan bahis... Bu mudur? Bildiklerini, yazdıklarını, düşündüklerini neden uygulamaz bu insanlar? 
Beyefendi peygamber ismi taşıyor. O'nun tırnağı kadar hak bilseymiş keşke. Daha ziyade soyadına uygun bir karakter geliştirmeyi tercih etmiş. "Alyaz" beyefendinin sonu. "Al"mış ve "yazmış". Yazma kısmından da şüpheliyim gerçi. Copy-paste de olabilir.



yalnızca bu iki örnek yeter. Bölgeyle ilgili olmayan diğer yazıları dilerseniz incelersiniz. 
Kendisine hakkımı helal etmediğimi buradan da beyan ederim.
Blogu yarın akşam erişime kapatacağım ve beyefendinin yeni yazılarını takip edeceğim. 
Belki de ben yanılıyorumdur. Aynı şeyleri aynı sözcüklerle düşünüyoruzdur belki. Di mi?

Yorumlar